Звернення споживачів послуг Ломбарду

Фізичні особи, які звертаються  до Ломбарду за фінансовою послугою або користуються нею, мають право подавати (надсилати) до Ломбарду звернення, що стосуються діяльності Ломбарду, скориставшись для цього будь-яким каналом звернень:

1. Поштовий оператор. Клієнт має можливість направити письмове звернення до Ломбарду через поштового оператора. Адреса для листування та подання звернень Клієнтів: ПТ "Ломбард "Гарант-Черкаси" вул. Смілянська,36,18002, Україна. Офіційний лист повинен відповідати вимогам Закону, а саме: у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

2. Особиста зустріч з Керівником Ломбарду.  Керівник Ломбарду здійснює особистий прийом громадян з метою підтримки безпосередніх контактів та оперативного вирішення актуальних проблем щовівторка з 17-00 до 18.-00.

3. Електронне звернення. Клієнт може направити електронне звернення через Інтернет шляхом відправлення листа на електронну адресу: Lombardgarant@2upost.com/

4. Окрім права клієнта щодо звернення до Ломбарду, Клієнт має право на звернення до Національного банку України, щодо вирішення порушених у зверненнях питань, уключаючи випадки, якщо Ломбард не надав відповідь на звернення в установлений законодавством України термін для розгляду звернень, або отримана відповідь не задовольнила Клієнта. Інформація щодо розгляду звернень громадян Національним банком України міститься на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України https://bank.gov.ua/ у розділі «Звернення громадян». Національний банк України, Адреса:01601, Київ, вул. Інститутська,  9     Телефон: 0 800 505 240 Email: nbu@bank.gov.ua